Alpingo bizde de aynı sorun vardı bende 5 6 yaşlarında istiyordum eşim çok travma kalır dedi ısrarla bezden çıkmadan istiyor. Bende sünnet konusunu eşime bıraktım sonuçta daha önce sünnet olan o, o daha iyi hilir acısını vs. o yüzden kismetse 7 aylik olunca yaptırmayı planlıyoruz. Ve kiminle konuşsam erken yaptıran çok memnun ve erkek tanidiklarimin hepsi bebekken yaptirmaktan yana