seydaaaa göğüs pedi kullanmani önermem memenin hava almaya ihtiyacı var normal ufak bir mendil koyabilirsin oraya
Kendi sütünü sür bende lansinoh krem kullandim ama faydasını gördüm mü emin değilim. Oğlum şuan 2 ay 10 günlük ve benim göguslerim bildigin yarilmisti ikiside bebeğim 1 ayını doldurdugunda artik kendiliğinden geçmişti. Emzirmekten asla ödün vermedim ara sıra zeytinyağı sürdüm biraz sızısını aldı gibi oldu. Meme ucum sutyene yapisigordu yara diye çareyi arasina poseti yirtip ufak parca koymakla buldum. Çünkü yapisinca olusan kabuk geri kalkiyordu. 1 ay sonra geçti tüm bunlari yapinca