zeynep91 benim kizim da yaklasik 2-3 aydir böyle 🥺 hatta artik yavas yavas omuzlarina koltuk altina dogru yayiliyor. Tek yanaginda da egzama var. Ve ayak bileklerinde de kizarliklik var. Ben yaklasik 1 aydir sabah öglen aksam mustela stelatopia kremi ile nemlendiriyorum ama bi. Türlp gecmedi doktorumuz da simdiye kadar gecmediyse alerji var dedi ve alerji doktoruna yönlendirdi 🥺 kuzum benim 5 aylik kasimaktan ne anlar 🤷♀️ Nasil kasiniyorsa parmaklariyla kasimaya calisiyor onu öyle görünce ben kasiyorum biraz hosuna gidiyor 😓
umarim sizinki de alerjik degildir ve ki an önce gecer 🙏🏻