bebeğim 1 aylık her bez değişiminde sarı partiküllü kaka yapmış oluyor aylık kontrole gittiğimizde 300 gr almış az daha sık emzirin dediler alerjiyle ilgili bir şey demedi doktor sık kaka yapmasıyla alakalı olabilir mi yoksa alerji var mıdır bebeğimde