Zatilokumum Kızlar bebislere biseyler veriyor musunuz? Ek gıda olarak neler yapıyorsunuz yazalim görelim ♥️ Doktorunuz nediyor kilosun Nasıl?
Deletedmom00881 Zatilokumum benimki beş aylık oluyor yarın, dün muz, zeytinyağı ve biraz su karıştırıp püre haline getirip tattırdım çok az çünkü 2 aydır aynı kiloda, hiç artmadı, ama ek gıdaya başlamadık henüz canım, 6. Aydan sonra başlamayı düşünüyorum
momma Zatilokumum uyku gerilemesi felaket seviyede😩 gündüz uykusu hiç yok bu atak bitmeyecek sanırım bir de dişler geldi🤦🏻♀️ Tadımlara başladık ama sadece mama aldığımız için başlatmak istediğini söyledi doktorumuz şimdi kabak ve havuçtayız
Elfelf475 Zatilokumum 4 ay 17 günlük ben iki haftadır elma armut yalatıyorum ve su veriyorum arada simdilik anne sütü yettiği için 6. Ayı bekle dedi doktorumuz ama taşınmakta gec başlayınca hiç yemiyorlar çevrede gördüğüm hep böyle ben iki haftaya yarına başlarım 😬
gizem_43 Ben vermiyorum doktor kilosu iyi dedi hatta beşinci ayda kontrol vermedi şaşırdım gayet iyi gidiyor diye
momma gizem_43 aynı şeyler yaşıyoruz bizim dişler patladı ama uykuya direniyor sürekli ağlıyor ama uyumuyor atak diş hepsi karıştı gaz desen hala bitmedi. Bir hunim eksik 🙈🙃
Sselinmoms momma bizimde dişler geliyor galiba çok huzursuz sürekli işaret parmağını ısırıyor salyalar hep var zaten bakalım ne zaman patlıcak
momma gizem_43 doktordan doktora değişiyor bu durum sanırım bir de alerji şüphemiz var sadece tadımdayız 5. ay tam olarak başlarsak alerji durumuna göre başlayacaz besin seçiyoruz kısaca
momma gizem_43 hiç bilmiyorum yaa kontrole gitmedim daha bu ay sadece cok huysuzlanırsa calpol ver dedi mesaj attığımda
Sselinmoms Biz 4 ay 12 günlüğüz doktorumuz çok az tadımlık yapabilirsin dedi ama ben olsam vermem dedi ama bende yapıyorum doktorun bize “sen şimdi bu çocuğa bir kase yoğurt versen yer dedi ama karnı doyucak ve seni emmicek yoğurtu sonraki zamanında hep yiyebilir ama anne sütü her zaman alamıcak dedi” gerçekten de öyle çok haklı bende zaten çok az veriyorum
Sselinmoms momma gece bizim için çok zor geçti ateşi çıktı uykusunda sürekli ağladı dişi şişmiş galiba tam anlayamıyorum da ne kadar sürer acaba böyle çok zor geçiyor