deniz-95 Halenur42 bugün alışveriş yaptım. Aldığım şey hatırı sayılır. Ödediğim tutar 800 lira. Gerçekten yazıklar olsun..
Halenur42 deniz-95 bizim bez de az kalıyor merakla bekliyorum çıkacak fiyatı sizin hangi marka bebek bezi
Bebegmmm Halenur42 ben artık hergun dışarda yemek yemeği düşünüyorum 🤣🤣🤣🤣🤣 yapamıyoruz daha uyguna gelir belki
Mihrimahim16 Biz çiftçiyiz nasıl zulüm ediyorlar bir bilseniz Küstürdüler milleti… Uluslararası anlaşma yaparak Mısır buday arpa yulaf pamuk vs bir çok kalemi ektirtmediler destek çıkmadılar ilaç gübre mazot en önemlisi tohum zam üzerine zam geldi ekenler zarar ettiler… Bilerek isteyerek yapılan bir zulüm bu… Allah’ım yarına bırakmasın hesabını yıldırım hızı ile sorsun yeter artık bu zulüm dür …
Oblomovv Ev, araba ve bilumum şeyler zaten hayal olmuştu, sıvıyağa kadar düştü satın alınabilirlik durumumuz. Sırada ne var acaba? Bakalım Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ilerki bölümlerde neler yaşayacak.
Halenur42 Oblomovv kirada oturuyoruz kendi evimizin hayalini kurardık önceden gerçekleştirmek için çok çabalıyorduk şimdi artık hayalden öteye gidemeyecek gibi başımızı sokacak ev bulduğumuza şükür 🙏 ama durum gerçekten içler acısı
Ysg0 Halenur42 artık bakamıyorum. Ne hale geldik. Fırsatçılıktan başka bir şey değil. Nasıl görmezden geliniyor bu fiyatlar ya? Ya millette çok para var alıyor ya da kör. Yapılan maaş zammı zaten faturalar ve market alışverişine yetmiyor üzerine kat kat para veriyoruz. Dalga geçer gibi KDV indirimi diyorlar 10₺ satılan şey 9.78₺ olmuş çok😓😓😓
Halenur42 Ysg0 battık daha da batmaya devam ediyoruz herşey ateş pahası bir tane Allah bağışlasın evladım var korku sarmadı değil yetişebilecek miyiz evladımıza iyi bir gelecek sunabilecek miyiz diye markette bi bulduğumuzu yarın aynı fiyata bulamıyoruz