Benim oğlumda 15 aylık. Anlattığınız gibi değil ama istekleri olmadığında sürekli ağlayarak yaptırmaya çalışıyor buaralar. Ben sürekli konuşuyorum. Oğlumda 10,5 aylıkken yürüdü, yürümeyi seviyor ama bazen sokakta yürümek istemiyor o zaman eğilip şuan seni kucağıma alamam, biraz dinlenelim sonra yürüyelim diyorum. Ya da önümüzde kedi varsa aa kedi hadi kediye gidelim diyip dikkatini dağıtıyorum. O şekilde işe yarıyor. Onun dışında bebek arabasında etrafı göremiyorsa durmak istemeyebilir. Yeğenim öyleydi hiç durmazdı, baston araba aldılar onu çok sevdi.
Evde sevdiği, ilgilendiği hiç oyuncak yada kap kaşık falan yok mu? Mesela benim oğlum tencere karıştırmayı çok seviyor. Sofra bezi serip yoğurt koyuyorum önüme döke saça yiyor, bir yandan oynuyor hemde oyalanmış oluyor. Deneseniz belki sizde de işe yarar 🌸