Rabiamhmt Bebegım 9 aylık 2 gundur atesi cıkıyo 38 e ve yuzunde bugun kucuk kırmızı dokuntuler cıktı doktor izinde goturemedım ne olabılır sızce yasayan var mı
Hurrem_Sultan Rabiamhmt başka doktotra götürün ya bi acile götürün o aylarda ateş döküntü vs ciddiye alınmalı