Aşırı mutluyum çünküüüü mamayı bu gün itibariyle bıraktık 💃 mama konusu yüzünden zona olmuştum bilen vardır oğlum iki buçuk aylık doğduğu günden beri doktor zoruyla her emme sonrası mama veriyordum 30 60 90 derken 90 cc verdiğim süreçte beni iki dk emip bırakıyor sonra mama veriyordum çok zoruma gidiyordu direk beni emmeden mama geleceğini bilip mama istemesi 90 dan 60 a düşürdüm günde 9 10 kez veriyordum son bi aydır da günde 2 kez mama vermeye başladım 60 cc dün öğlen verdim bir kez bir daha da vermedim tüm gün emdi ve uyudu aşırı mutluyum aşırı sizinle de paylaşmak istedim ☺️