Merhabalar ikizlerim var 15 aylık zar zor tek başıma büyütüyorum. eşim yurtdışında çalışıyor 4-5 Ay yok 3-4 ay bizimle. Babamla konuşmuyorum o yüzden annem bana gelip gidemiyor. Eşimin ailesinden bazı konular nedeniyle çok soğudum. Ve galiba hamile kalmış olabilirim korunduğum halde bir kaza oldu. Adetime az kaldı onu bekliyorum. Hamile olursam ne yaparım diye düşünüyorum şimdiden moralim ve psikolojim bozuldu. Ne yaparım hiç bilmiyorum 😔