Kızlar evde kullandığım mama sandalyem var ama dışarısı için bir tane katlanır almayı düşünüyorum sizce gerekli mi bebegm 9 aylık olacak malum yaz geliyor sürekli dışarı çıkarız Piknik falan evdede sürekli sandalyeye alıştı orda yiyor sizce almalimiyim