Ya kızlar 5.5 aylığız doktor 4 aylıkken başlattı tadıma ne zaman ki elma verdim çocuk 6 gün kaka yapmadı birgün iyice yaptı ohhh rahatladı dedim ama iki gündür gece yeminle 18 kere kalktım hiç uyumuyor bir sağa çarpıyor kendini bi sola sonra da ağlıyor dedim sıcaklardandır ama iki gündür farkettim de sürekli karnına doğru ayaklarını çekiyor ve çok fazla gaz çıkarıyor bugün de fışkırarak kustu ateşi de 37.7 yüksek de değil karnımı ağrıyor acaba bilemiyorum yurtdışındayım nalet olasıcalar bakmıyor telefondan şunu verin bunu verin diuor ancak acaba hala kakası mı var yoksa karnı mı ağrıyor başına gelen oldu mu hiç