29 aylık bir oğlum 9 aylık bir kızım var oğluma kardeşinin olacağını başından beti güzelce anlattım uyumlu bir çocuktu zaten hemen kabullendi her şey ilk başlarda çok iyi gidiyordu ama son bir aydır kızımında biraz daha büyümesi emeklemesi istediği oyuncağı almasından filan dolayı sanırım oğlum inanılmaz değişti ı sakin çocuk gitti hırçın sürekli kardeşine zarar vermeye çalışan bir çocuk oldu konuşuyorum anlatıyorum sürekli güzel kaliteli vakitler geçirmeye çalışıyorum etkinlikler yapıyoruz ama yok illa ki kardeşini itecek vuracak bir sebep bulup aynı hareketi defalarca yapıyor çözüm bulan fikri olan arkadaşlardan yardım istiyorum 🙏