Merhaba kızlar bebeğim iki aylık doğduğu zamandan beri hem gaz hem reflü sorunumuz var. Kilolu ve iri bir bebek çok emmek istiyor. Emdikçe de hem gazı hem reflüsü artıyor. Emzik tutmuyor. Gaviscon günde iki kere birer şase verd doktorumuz. Gaz için de biogaia ve nurse harveys kullanıyoruz. Üstünü giydirirken banyodan çıkınca falan çok ağlıyor sürekli kucakta gezmek istiyor.. belimde fıtık var bayılmak üzereyim artık. Reflü yaşamış anneler yardım edebilir mi sizin bebeğinize ne iyi geldi. Bu ilaçları ne şekilde kaçar doz veriyordunuz. Kaç aylık olunca geçti? Sık sık az emzirmek mi yoksa 2-3 sAat aralıklarla emzirmek mi daha iyi… kafamda binlerce soru var daha bunun gibi.. lütfen bilgisi olan tecrübelerini paylaşabilir mi…😔❤️