Merhaba 45 gün önce doğum yaptım kanama hala devam ediyor. Dün doktor kontrolüm vardı. Metiler diye bi ilaç yazdı. 10 gün boyunca günde bir kere kullan hala kanama kesilmezse tekrar gel dedi. Süte etkisi olmayacağını söyledi fakat ilacın içinde çıkan kağıtta emzirme döneminde kullanılması önerilmiyor süte etkisi olacağı yazıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu ilacı kullanan oldu mu