Bianne_biogul yaşam kalitenizi etkiler. En kötü psikolojik etkilenir insan. Kendınıze sıkıntı yapmayın halledılebılecek bır sey dıye bılıyorum. Dogum oncesı müdahale var mı bılmıyorum, belkı dogum sonrası falan ameliyat diyebilirler kimine kegel egzersizi falan yaptırabiliyorlarmıs sanırım. Umarım gerek kalmaz amelıyata. Belkı gebelıkten dolayı boyledır de sonra toparlanır. Tahmınde bulunuyorum yaşayan ya da saglıkcı olanlar daha ıyı bılırler. Benım rahim agzı tersti herkeste bir sorun cıkıyor. Sıkıntısı olmayanlar cok sanslı saglık her seyın bası. Moralınızı yuksek tutun. Endıselenecek acil bir sey olsaydı bence acil hemen gelin derdi dr unuz🤗