arkadaşlar bebeğim kaç gündür kabızlık sorunu yaşıyor mama yemeye başladığından beridir çocuğum kabız denemediğim mama kalmadı aptamille başladık kabız yaptı hip combiotic kullandık yapıyordu kakasını düzelmişti biraz ama onu kullanmaya başladıktan sonra da yüzünde kızarmalar oldu sonra şimdi golden goata geçtik oda yaptırmadı kakasını ben anlam veremedim neden böyle nolcak ya çocuğum ıkınıp duruyor