Mehdisalih alchn leyla ile yemek saati magnolya tek geçerim böyle kaşık kaşık kremasını yaparken yiyorum eşime babama doğum günü pastası yapmıştım ara krema olarak da kullandım
Mehdisalih alchn baya koyu olması lazım muhallebi ocakta pişerken kalıp gibi olucak sogutulucak sonra krema çırpılıp içine muhallebi eklenicek çırpmaya devam edilicek tam oluyor kıvamı bi yerde hata yapmış olabilir misiniz