Ceren_301121 hem anne sutu hem mama aliyor ben ek gidayi erken diye dusunuyordum ama doktor gelisimi icin cok guzel dedi cok sukur sonra onayladi ben hatta mamaya yeni baslamistim belki 2 hafta filn anca oldu sutum azalinca basladim doktor sorsun diye bekledim mama olayini kimi doktor cunku mama konusunda pek sicak bakmiyor ama mama takviyesi basladimi dedi evet dedim tamam ek gida verelim azar azar dedi kaşık mamada verebilirsin dedi ama onlarda cok agir irmikli filan hep 5 ay mamalar var sindiremez belki diye almadim