Ceyer Sevgili anneler bende 10 günlük bir anneyim tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum 🙏🏻Sütünüzü miktar ve kalite olarak arttırmak için neler tüketiyorsunuz ??
Sln Ceyer bende öğrenmek istyorum sütümü nasıl arttırabilirim sağ göğsümde süt yeterli ama sol göğsümden çok az geliyor
Masal_m Ceyer canım ben hergün hurma yiyorum ve tabi booool su 😊 her emzirmeden sonra bir bardak su iç mutlaka ❤️ Nacizane fikrim de sütüne ve kendine güven pozitif düşün mutlu olmaya kendini iyi hissetmeye çalış 🙏🏻 Emzirdikçe sütün artacaktır.
elifiii Ceyer şekerli içecek ve yiyeceklere bel bağlamadan süt , pozitif düşünce bol su uyku ve emzirme ile artar. bir de emzirme sonrası 15 dk sağım yapmak ya da günde 1-2 power pump yapmak sütü ciddi sekilde arttırıyor.
Hamide16 Ceyer dut pekmezi aldım günde bir yemek kaşıgı içiyorum sütüm arttı tavsiye ederim vakit buldukça uyu dinlen ve stres yapmamaya çalış 🙂
Ceyer Cnszeze Elas_mom Demirac19 Hamide16 elifiii Masal_m Sln bende rezene ve kimyon çayı içiyorum kuru kayısı ve kuru incir tüketiyorum 2-3 tane 3-4 lt su içmeye çalışıyorum ama sütüm çok çok az 🤦🏻♀️
ResmiyeTemiz Her gün mutlaka peynir, yoğurt , yumurta , ceviz, badem, meyve tüketiyorum. En başlarda peynir yoğurt gibi ürünler gaz yapıyor bebeğe ama. Ayrıca bol su ve humananın süt artırıcı rezenesi
Lavanta35_ Bol su yüksek moral düzenli ve sağlıklı beslenme birde vakit buldukça uyu.. 5 yemek kaşığı kuru dutu 2.5 su bardağı suyla 10dk kaynat meyveleriyle bir tüket çok güzel süt yapıyor hergün taze yap iç🌸
21idilcan Lavanta35_ merhabalar şimdi bu dediğinizi yaptım bi önceki postlarınızda artık yarın başlayacam size yazarım 🙏
Lavanta35_ 21idilcan inş güzel haberlerinizi bekliyorum 1 hafta düzenli yapın lütfen ilk günden sonuç alamayabilirsiniz 🌸
liyosunannesi23 Lavanta35_ meraba dutu bi postta siz tavsiye etmiştiniz demi ? Bende alıp deniycem bugünl umarım işe yarar bu verdiğiniz ölçüden bi bardak mı cıkıyo kaynayınca, günde bi bardak yeterli oluyo değil mi ?
Cnszeze Ceyer bende 10 günlüğüm. İlk 3 gün çok az geldi sütüm bebe sararonca mecburen mama verdik. İdrarında ürat vardı. Kendi yaptıklarımı aktarıyım sana çünkü artık yatak ıslatıyor memelerim. Sabah kahvaltıda Milk tea içiyorum (aktaran aldım). İki saat sonra kayısı komposto ve hurma. Bundan iki saat sonra 3hurma 1incir 1cevizi doğrayıp karıştırıcı kabına atıyorum üstüne Süt ısıtıp döküyorum ve blendırdan geçiriyorum bir avuç badem ile tüketiyorum. Çok besleyici yemek yerine yiyorum. Öğlen birşey yemiyorum kısaca. Akşam yemekten sonra gene Milk tea ve 3 hurma. Gece de emzirmeye kalktıkça kayısı kompostosu tüketiyorum. Onu da blendırdan geçirdim biraz katı kayısı suyu gibi oldu. Sadece iki gün mama verdik sonra çok güzel geldi sütüm.birde gece 3 kereden fazla kalkıp bebeğini emzirirken daha fazla Süt üretimin olur. Mama verdiğim o iki gün hiç uyumadım gece neredeyse. Saat başı emzirdim.
Elas_mom Ceyer no stres ☺️ Uyku, günde en az 3 litre su, kuru ya da taze incir, taze üzüm, dereotu, kurutulmuş dut kaynatıp suyunu da içebilirsin sıcak suda 10 dk bekletip tereyağında kavurup da yiyebilirsin. Mutlu ol pozitif ol 😉
Demirac19 Ceyer öncelikle gözünüz aydin sağlıklı büyütün evladınızı inşaAllah 😊 bence en önemlisi bol (günde en az 3 litre) su içmek ve firsat buldukça dinlenmek. Bebeginiz ne zaman isterse emzirin ne kadar çok emzirirseniz vücut okadar süt üretir ve emzirirken göğsünüze yukaridan aşaği masaj yapinki süt daha rahat aksin. Duş alirken sicak suyla gögüslerinizi ovalayin. Sütüm yetiyormu diye de endişelenmeyin Rabbim bebegin rizkini veriyor ❤