Merhaba arkadaşlar bebeğim 28 Haziranda 180 günlük olacak ve ek gıdaya başlayacağız. Temmuzda da hemen tatile gideceğiz. Orda kavanoz gıdalardan versem tekrar pütürlü yemeye alınmazsa diye korkuyorum. Haşlayıp verme işini de orda nasıl yaparım bilmiyorum. Böyle küçük bebekle tatile gidip ek gıda işini halledenler nasıl yaptı acaba?