Gokce1504 11 aylık, hiç bir şey yemiyor. Memeyi sadece 2 dk emiyor. Biberonu almıyor. Çığlık atasım var😮💨🥵 sizinkiler nasıl? Ne yapıyorsunuz böyle durumlarda yardımmm😞
eylusko_ Gokce1504 6 aylık aynı durum. Kesinlikle mama içmiyor en fazla 30 ile 60 cc arası ek gıdada almak istemiyor ac yaşıyor. Ben de çığlık atıyorum bazen her gün başım ağrıyor üzüntüden
Laren Gokce1504 6 buçuk aylık biberon görünce çığlık atiyo anne sütü zaten almadı 3. Ayda bıraktı sadece kaşık mama yiyo kabız oldu kafayı yemek üzereyim 4 gün oldu
Eslemesra Gokce1504 ah canım sımdı aynı postu actım. Cok caresız durumdayım ne yapıyorsam yemıyo nasıl gececek bu donem bılmıyorm sebebı ne onuda bılmıyorm
anemon- Oğlum 4 yaşına girecek hala iştahsız hep böyleydi önce çok çabaladım değişmedi artık zorlamıyorum midesi bu kadar diyorum kabullendim. Bi hastalığı falan mı var yoksa keyfi mi istemiyor
Eslemesra Gokce1504 dişten dolayı dıyecem ama oncekı dıslerını cıkardıgı zaman huysuzlugu da coktu sımdı huysuzlugu o kadar cok yok ama cok ıstahsız şaştım kaldım valla elimden de bısey gelmıyo napcam bılmıyorm
Gokce1504 Eslemesra aynı bizimde anlattığınız gibi işte😞 inşallah düzelirler ya hiç yemeden olacak gibi değil