Ikrazumra19 almadım. Daha doğrusu alamadık. Herkesin elinde kutu kutu yağ görünce tarım koop.dan alalım dedik kayınvalidemle ama raflar boştu. Ne bu anlamadımki. Kim zam haberini duydu, nasıl herkese yayıldı da koştur koştur herkes yağ aldı anlamıyorum. Forum olmasa benim hiç haberim olmazdı. Bizim burada yufkacı satıyor onlarca dizmişti tezgaha, yarın bakıp alacağım ben de