Benim kızım 1.5 yaşında ateşli havale geçirdi iki gün yoğun bakımda kaldı 7 gün de hastanede kaldı şuan 2.5 yaşında hala kepra şurup veriyoruz şuana kadar geçirmedi sadece iki kez uc ay arayla uykuda irkilme oldu 15 saniyede bir irkilip duruyordu bunun nobetle alakası var mı bilmiyorm sali günü norolojiye randuvumuz var vidyo cektim gostericem benim sorum kızımda bu havaleden sonra çok sinir oldu herşeye kızma bağırma sinirlenme oldu bu ne zamn geçer sizde de oldu mu bir de şuan 2.5 yaşında kelimesi var ama cümle kuramıyor havaleyle alakası olur mu ne zman konuşmaya baslicak çok uzuluyorm