gozde_88 şimdi, ben ihlas marka kullanıyorum. 12 litre otomatik olanından. Öyle bir kolaylık yok. Tadıda inanılmaz güzel. hastanede diyaliz alanlar için bile ihlas arıtma takılıyormuş. İhlas pazarlamada çalışmıyorum, arkadaşım diyaliz hemşiresi o söyledi. Fiyatı çok pahalı, ama değiyor hakediyor. Kayınvalidemlere de yeni taktırdık 2 hafta önce. Sanırım zam gelecekmiş. Gelmeden bir araştırın hangi bölgedeyseniz. Memnun kalacağınıza garanti verebilirim. Ben çünkü çayı bile hazır suyla demlerim. Asla çeşme suyu kullanamam. Artık meyve sebzeyi bile arıtmayla yıkıyorum.