Tecrubelianne Iki markete gittim ikisinde de yag yoktu hepsini toplamislar zam gelcek diye inanamiyorum yaaa
TosbikAnnesiiiii Tecrubelianne vallahi öyle eşim yazık gelirken iki tane almış nerde bulduysa .. bizde bugün komşumla çıktık yağ alacaktı bende yanında gittim Allah’ım Suriyeliler mi yoksa başkası mı bilmiyorum 5-6 kişiler tam 11 tane yağ aldılar şok olduk 🙈🤷♀️🤦♀️ Yerimizde kaldık bu ülkenin sonu ne olacak böyle Yarabbim 🤦♀️😦
alchn Minisin_annesi hiç alakası yok o eskidendi. Yağ zam dediler geçen yaz aman nolcak ne kadar gelir denildi kimse böyle yapmadi ama artık zam zamliktan çıktı
Minisin_annesi alchn tamam zam gelcek zaten onu biliyoruz ama insanlarımız aç gözlü olduğu için daha gelcek gerçek zamı beklemiyorlar 😂 satıcılarda kafasında göre zam yapıyor fırsatçılar diyim daha doğrusu yoksa yağlar gündelik gelmiyor heralde 😬
Serife00 Tecrubelianne evimde sadece zeytinyağ kullanarak ne kadar doğru bir karar verdiğimi görmüş oldum şu süreçte. neyse ki marketten almıyorum onu da toplamışlardır 😏
Yeniaanne Tecrubelianne gıdaya tekrar zam geliyor canım bimde çalışan yakınım var ful etiket değiştiriyoruz diyor millet kapış kapış bir şey bırakmamış zam gelecek diye
Ayslbella Sanki hiç bitmeyecek mi ki insanlar o kadar çok alıyorlar. Eninde sonunda bitecek yani yine alınacak 🤔