Oğlum 16. Bçk aylık. İnanırmısınız ağlamadığı gün yok bugün arkadaşıım geldi 40 yılda bir görüşüyoruz bi sohbet edemedik sürekli mutfağa çağırıyor kapıyı kapatıyorum kapısında dikilip avazı çıktığı kadar ağlıyor. Kapıyı açıyorum bişeyleri işaret ediyor ver diyor istedikleri hiç olmucak şeyler. Ama sürek li böyle arkadaşım gitti yemeğim yoktu ocağa yemeği koyasıya kadar ağladı en son kucağıma alıp tek elimle yaptım rabbimin zoruna gitmesin artık anlayamıyorum neden böyle azı dişimizin biri çıktı biri yolda ondan mı desem ne alala bilmiyorum ama çok yoruldum ağlamasından😞😫