neslicanben Funda07 bol su ve bolca yürüyüş. Vücut kendini toparlayana kadar malesef şişlik oluyor. Ben 3 ay baya şişmiştim ama regl olunca geçti ödem. Yağlar bıngıl bıngıl kaldı 😂
Sucukluyumurta11 Funda07 Ay o ayaklarımın şişmesi geldi gözümün önüne acıyordu yürümemi zorlaştırmıştı ve ayakkabı bulamamaştım giymeye doktora giderken :( verdikleri yoğun serumdan kaynaklıymış bol su iç ve yürü
LeMabelle Funda07 10 gün e geçiyor canım bende 17 gün oldu sezaryen olalı baya ödem olmuştu bendede 🤍 karın bölgesinde hala var ama bacaklar ayaklar geçiyor 10 güne
Funda07 LeMabelle karin bolgesindekiler de zamanla kendiliğinden gecicekmi acaba yoksa kalırmı bu göbek 🤣
LeMabelle Funda07 yok yok geçiyor merak etme şuan benmde hala hafif şiş ama morarmış gibi bir acı var kolay değil sonuçta kaç kat kesiliyor orası ödem şişlik normal zamanla azalıcak🤍