Yeniaanne ağrı dışında diğer saydığım belirtiler de hep var fibromiyaljide maalesef ama her insan yaşamıyor işte bazilari sadece ağrıdan şikayetçi iken bazıları birçok şeyden şikayetçi ki bende bunlardan birisiyim evet özellikle sezeryan doğum çok etkiliyormus bende sezeryan doğum yaptım diğeri normaldi bende şuanda dediğiniz gibi iş fqlan pek yapamıyorum çünkü gücüm yok siz nasıl bir tedavi yöntemleri denediniz yada hiç tedavi yöntemleri denediniz mi