Babyyy42 Doğum kontrol hapı kullanırken gebe kalmışım bebegun kalp atışı yavas dedi doktor bı sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan varmı
Araseymen Babyyy42 ya riskli bir gebelik en cok korktugum seydir bende kullaniyorum ama hic kalmadim hap icmeyimi unuttun acaba.insallah sağlıkla alirsin kucağına canim.