Ayse01_ Kızlar oğlum 7 aylık ek gıda aldıktan sonra su içmek istemiyor biberonla denedim kaşıkla denedim alıştırma bardağı aldım kesinlikle içmiyor bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı ?
Suleasya Ayse01_ evet suyu degistirdim. E bebekte satılan suyu aldık şimdi kana kana sanki yıllarca bu anı beklemiş gibi su içiyor suluğuu ile
Gupssse Ayse01_ ek olark bitmiş d vitamini şişesine denedim ben ilk gün aldı sonra yalan oldu.bir de onu deneyin siz
Ayse01_ Deletedmom_22 ek gıda aldığı için susuz kalır diye de korkuyorum zeytinyağı falan koyuyorum ama yeterli değil gibi
Ayse01_ Marven04 bana da doktorum günde en az 3 çay bardağı su içmeli ek gıda aldığı için anne sütü yetersiz gelir dedi
Familyboy Ayse01_ ben oğlumda aynıydı 13 aylık hâlâ aynı suyla çok arası yok ama ben asla zorlamiyorum içsin diye büyüdükçe azda olsa düzeliyor canı isterse güzel içer benim oğlum yoksa naparsan yap içmiyor
Nursena0606 Ayse01_ gün içinde farklı zamanlarda teklif edin. Ek gıda sonrası alacak diye bir şey yok. Ne kadar içerse içsin yeter. Birde su ile oynamasını sağlayın. Duş aldırken ya da etkinlik yaparken bol bol suya dokunsun.
Deletedmom_22 Ayse01_ o yüzden az içer cnm. Merak etme düzelecektir büyüdükçe. Ne kadar içebiliyorsa o kadar içsin
Eftelyaelin Ayse01_ kahve içerken bardağa çok dikkatli bakıyordu aynı kahve fincanından getirip su koydum içti alıştırma bardağını red etmişti deneyin isterseniz şimdi anne kız kahve fincanıyla keyif yapıyoruz 😂