Alpbebek2 Pipisinin içinde beyaz küçük bir solucan gibi birşey var ne oluyor internette smegema diyor doktora gidemiyorum eşim burda değil 3 gün sonra gelecek başına gelen varsa ne oluyor endiselenmimiyim tedavisi nasıl yardımcı olursanız sevinirim
AntiiSosyalKelebek Alpbebek2 Kendiliğinden geçiyormuş ama sen yine de doktora göster canım en iyisini o bilir ☺️
Vuslat23 Bilgim yok ama bna büyükler her çocugu degısınce pıpısını asagı yukarı ovala kıreçlenır fln dedıler hep oyle yaptım
Alpbebek2 Vuslat23 bende yaptım canım ama yinede içeride birikmiş herhalde acaba doktor krem falan mı verir yoksa kendiliğinden geçer mi