Sheqermom Merhaba hanımlar ben uzaklaşarak rahatlıyorum yada banyoda suyu açıp ağlayarak 🙂siz nasıl rahatlıyorsunuz?
Sleepwalker Sheqermom Cok sinirliysem temizlik yaparak o parkelerin cani cikara cikara siliyorum sinirimi atiyorum yoksa sakinlesemiyorum
Deletedmom_109 Sheqermom ortamı terk ediyorum. Mutfağa gidiyorum kapıyı kapatıp su içiyorum. Bazen bardakta kalan suyu elime döküp yüzümü ıslatıyorum ahahah 😁
senbanabaksana Sheqermom elimde ne varsa fırlatarak ya da kapı çarparak malesef ya da çok hızlı araba son ses müzik araba sürerek şimdi fark ettim de delimiyim ne
Mommysharkdoodoodoodoo Sheqermom cilt bakımı yaparım 😁 kulağa saçma geliyor ama o arada “senden değerli mi bee bak şu güzelliğe baaak” der kahvemi de içerim