Esmaky Oglumunn kakasi cok koyu renk sari.ama kaka yapnca gotnde yapisiyo Kka tahlil yaptik ama.bi sorn gormedi doktor damla verdi gcmezse antbytk dedi bide kokuyo basina gelen
deletedmom173 Esmaky ay çok Tatlısınız geçmiş olsun benim oğlumda öyle bir sorun olduğunu düşünmüyorum kaç aylık acaba götünde dediniz güldüm valla 😁😁
Tuba Esmaky normal gibi geldi bana fakat tahlil de bir sey cikmadigi halde hem damla verip bir de onun faydasi olmazsa neden antibiyotik dedi doktor ona kafam takildi🤔bos yere ilac vermeyin bence