ahsenkynk Bence bi götürün doktora. Aşırı terleme tiroidden kaynaklanabiliyormuş. Doktor teste gerek yok derse ısrar edin veya başka doktora götürün hatta. Bi doktor bizde çocukta ne tiroidi demişti başka doktora götürdük o muayene etti ve cocuklardada tiroid olabileceğini söyledi. (Ben tiroid kanseriydim ondan daha hassasım bu konuda, ihmale gelmez. Korkmayın illa kötü birsey olmasina gerek yok ama tiroidi dengeliyorlar gelişimini etkilemesin diye)