@Teusa Kder01 dediğim gibi 1 aylık olduğunda düzeldi gayretli ve sabırlı ol banada kırkı çıkınca düzelir dediklerinde inanmıyordum 40 tan sebep anca alışıyor lar tabi dikkat ettiğim şeyler var
Akşam uykusuna geçirmeden önce bezini mutlaka değiştiriyorum
sıcak veya soğuk tutmuyorum normal 22,23 derece oda sıcaklığında
bide uyurken rahatsız etmeyecek hırka yelek kat kat çorap basına bere falan koymuyorum
ve mutlaka tok olsun benim kızım biraz daldıktan sonra da eğer aç ise gögsü tutup emiyor emziremedigim zamanlarda emzikle sakinleştiriyorum kucağıma alınca emziği yavaşça çekip göğsü veriyorum o şekildedir karnını doyuruyor karanlık yada loş ışık
sessizlik yada dışardan gelen sesi kesmek için YouTube de bebek uyutucu sesleri açıyorum kısık sesle .. emzikle uyutuyorum doktordan duymuştum derin olurmus uykusu ama yarım saat olunca çekiyorum çenesi yorulur diye .. emzigede 1 aylık ken alıştırdım yattığı yeri takip et yatağı yastığı vs rahatsız eder mi diye … en önemlisi de altını çizerek söylüyorum uykusuzluk ve açlığı bi arada olmasın o çok zor fazla uyanık kalınca aç olduğu halde istemiyor uykuyada dalmıyor çok zor oluyor saatleri dengeleyin
İnanki ilk bebeğim etrafımda ailem yada anlatan kimsede yok bende takip ede ede oturttum darısı basına insaallah .