Kızlar 7 ay 1 günlük olduk,bizde durumlar iyi artık desteksiz oturabiliyor çok mutluyum ek gıda dönemindeyiz malum kaşıkla bişey uzattığım zaman tutmaya çalışıyor onu kendi yemek istiyor,önündeki oyuncağına uzanıp alabiliyor ama emeklemek için bir çaba yok hala🤪yüz üstü yatmayı doğduğu günden beri sevmiyordu dönme de yok🙅🏻♀️ Ama mesela sırt üstü yatarken kendini sürüklüyor 🤪
sizde durumlar nasıl bu ay da neler yapacağız