Puffy Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var bi gözü diğerinw göre daha küçük dışardan bakınca. Gözbebeğide sanki daha küçük diğeri büyük gibi normal mi böle olur mu sizce sıkıntı mı var gelişmiyor mu?????