Bebeğim şu an 6 aylık . Bu aya kadar Philips avent (0-6 ay) ultra Air emzik kullandık . Altıncı aya girince , yine Philips avent ultra Air (6-18 ay) aldım . Ama garipsiyor ve eski emziği kullanıyor. Diğerini hemen ağzından atıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Ne yapmak lazım , önerileriniz. ? ♥️