Suleasya Biroglanannesi 4.ay inanilmaz zordu ilk zamanlar ne güzeldi yaa bence gittikçe kolaylaşıyor derler ama bana hiç öyle gelmiyor. Hep ayy gecen ay ne güzeldi diyorum her seferinde . Gelen gideni aratıyor gibi 😅
Elanur İlk bir ay uykusuz kaldığım için çok zorlandım. Birde şuan 3 yaş beni epey zorluyor. Ne istediğini bilmiyor istediğini yapınca da beğenmiyor filan felegim şaştı.
JackDaniels Biroglanannesi Yenidoğan dönemi çok zordu. Şimdi 13 aylık benim en iyi arkadaşım. Temizliğide beraber yapıyoruz, gezmeyide, yemeğide, alışverişide🤍