2melekannesi__ meme+mama ile beslenen iştahlı oğlum gitti yerine ikisini de reddeden ve uyumayan sürekli ağlayan oğlum geldi…Gece de sabaha kadar saat başı ayaktayım artık bayılmak üzereyim.Şu anda da kucağımda, beşiğe koyduğum gibi çığlığı basıyor.Gündüz de uyumuyor ve emmiyor…Allah hepimize sabır versin, güzel günler gelsin artık🥺