anayim_ben_ana Bebeğim 5 buçuk aylık ve 3 gündür gece 4 5 gibi uyanıyor ve geri uyuması için sürekli sallıyorum ama öyle etrafa bakınıyor. Acaba neden böyle yapıyor olabilir? neden uyanık kalıyor?
Suleasya anayim_ben_ana uykusu yoktur belki ağlamıyor huzursuz degilse . Birde erken yatırıyorsaniz gece uykusuna ondan da olabilir. Qra ara benim kızımda sabah 5 gibi kalkar uykusu yoksa bakt gözler fıldır fıldır kalkariz beraber .uyutmaya çalışıp onu da kendimi de germiyorum açıkçası
Suleasya anayim_ben_ana hiç zorlamayin uyusun diye çünkü biz uyusun tekrar diye ugrasinca gerilip huzursuz olmaya basliyorlar. Hemen yataktan çıkıp oyun falan oynatiyorum. Oyun üst alt değiştirme emzirme derken saat 8 falan oluyor zaten .tekrar uykusu geliyor daha güzel uyuyor