3MelekAnnesi3 karışmak istemem ama ceviz alerjik bir gıda, ilk aylarda denenmemeli. Doktorumuz bize katı gıdanın 3.ayı gibi denetti onu. Bir de bebe bisküvisi onun için henüz ağır. Bildiğimi paylaşmak istedim, yanlış anlaşılmasın. Sağlıkla büyüsün evladınız. ❤️