Kızlar eşim dün akşam normaldi. Bebeğimizle ilgilendi, sevdi öptü. Gece sinüzit gibi belirtileri başladı ama her sene bir sefer yaşadığı için ona benzetti durumunu. Sabah doktora gitmişken test de vermiş ve az önce öğrendik ki test sonucu pozitif. Bende ya da bebeğimde bir şey var mı bilmiyoruz. Çok korkuyorum bebeğim 5 aylık henüz çok küçük. Bir şey yapmamız gerekir mi bu süreçte. ? Eşim şimdi kendisini izole etti ben de maske takıp bol bol emzirmeye çalışıyorum. Arada ateşini ölçüyorum bebeğimin.