Sudee96 Akma ve kızarma vardı doktora yazdım olduğu gibi netira damla kullan dedi 2 ay 18 günlük bebek
anneleri-bisalin Sudee96 4 aylık bebeğim gözünde kanlanma vardı kullandım ben günde 3 kez dedi ben iki kullandım çok değil diye antibiyotikli olduğu için çok vermedim siz doktorunuzu dinleyin tabi 4 gün kullandım hemen geçti
susunbebekuyuyo Sudee96 bebekler için antibiyotikli damla günde 4 kereye kadar kullanabilirsiniz 1 hafta kadar bir sıkıntı olmaz
Sudee96 hemsirebianneee Çok teşekkür ederim yani doktoruma güveniyorum ama yinede bilemedim sağ olun🙏🏻
Sudee96 anneleri-bisalin benim doktorum da sadece beş gün günde iki kere kullan dedi teşekkür ederim🙏🏻