Kızlar bebeğim 6aylik sadece anne sütü alıyor birde ek.gidaya tadım.olarak başladik 6gin oldu.. 3gun yoğurt verdim .,3gun havuç verdim ama 3-4cay kaşığı kadar. … Yarında balkabağına gecicem.. ama3gundur kaka yapmıyor. Normalde günde 4kere kaka yapardı. Bu bir problemm mi napmaliyim acaba???