Theanaaa Kizlar bu kusma neden olur yahu? Ates yok ishal yok huzursuz degil.. haftasonu oldugu icin doktoruna ulasamadim. Gazini çıkarıyorum hemen yatırıyorum sallamam beslenmeden sonra falan
iremceren Theanaaa hep mi böyle, bikaç kez mi denk geldi, sürekli ise reflü olma ihtimaline karşı doktora gidin, anlık olduysa beslemeden sonra yatırmayın bi süre dik tutun hala oluyo mu tespit etmeye çalışın
Neko Theanaaa Korkma çok önemli bişe degil bebek mide kapatisesinden fazla ictigi icin fazlaligi cikariyor sadece benim kizim 4.5 ayliga kadar devam etti 5. Aylikta bitmisti cok sukur mideside buyudugu icin artik kusma olmuyor
Elanur Günde kaç defa böyle kusuyor ? Eğer 3-4 defayi buluyorsa kilo alımında problem varsa reflü olma ihtimali var.
Theanaaa Bebekolll oyle yapiyorum zaten gazi cikar bayagi dolasiriz sonra ana kucagina koyarım kafa yukarida durur falan
Theanaaa deniz-95 sadece bugün icin var ama gayet huzurlu uyuyor.. bi rahatsızlık olsa belirti verir diye düşünüyorum
deniz-95 Theanaaa yani absürt bir durum varsa dedim. Eğer sorun yoksa sanmıyorum bir şey olacağını. Bizimki de küçükken kusuyordu doktora sorduğumuzda hemen kulaklarına baktı orta kulak iltihabından şüphelenip. O yüzden bilgi vermek istedim.
Theanaaa deniz-95 baska belirtisi varmiydi kulak iltihabında peki? Küçükken olmustu boyle 15 günlük falandi fizyolojik reflü demisti sonra geçmişti
deniz-95 Theanaaa yok başka belirti yoktu. Kulağında da sorun yoktu zaten. Benim bebeğim alerjik bir bebek alerjiden dolayı kusuyordu öyle meğer. Alerjen ürünleri yemeyince kusması gitti haliyle.
Theanaaa deniz-95 çok geçmiş olsun.Bende o dönem laktozdan şüphelenmis ve kesmiştim zaten durmuştu bi sure sonra.Doktorumuz biraz alerjik bir bebek demisti kan testlerine nazaran..Ama kesmene gerek yok direk tuketmemeye calis sütü vs dedi bende laktozsuz olarak tükettim genelde
Theanaaa deniz-95 gerçekten öyle 😁 gecmiste annelerimiz napiyodu bilmiyorum 😁 bana doktorum hep ciddi bisey olsa anlarsin belirtileri takip et der.Haftaya muayenesi var kulaklara bakiyor her ay zaten en azından içim rahatlar 🙂
deniz-95 Theanaaa biraz şansa büyümüşüz sanki 😂😂 annem bana diyodu sende fışkırarak kusardın. Canım bebekliğim kim bilir neyim vardı da derdimden anlayan yoktu😂😂😂