Kızlar bugpn test sonucum çıktı pozitifim eşim hastalandı önce ama o negatif ben pozitif kızım var 1,5 yaşında ne yapmam lazım emziriyorum birde ona buluşmasını istemiyorum 😢 doktor kızım için bağışıklığı çok düşük demişti 🤦🏼♀️ Sizler neler yaptınız ne kullandınız . Bana ilaç falan vermediler parol vb yazılmıştı dün hastaneye gittiğimde sadece onlar yani başka bişey demediler vermediler . Kızım için ateşlenirse parol şurup içirin dediler tek