Beyza13345 Kızım 30 günlük ne saman altını açsak üzerini değiştirsek veya bi rizgar değse hapsuruyor usudugunden mi tozdan mi anlamış değilim ve korkuyorum bu sıcakta bu haldeysek kışın napariz
Nurana Beyza13345 ben hastanede yeni doğarken bile bu durumu yaşıyordum, hasta mıdır diye sorduğumda koku duymaya başlıyorlar ondandır, daha çok hapşuracak söylemiştiler.. merak etme üşütmüyor
Yemir11 Beyza13345 dolaşım sistemleri tam gelişmediği için el ve ayakları soğuk olur bebeklerin. Hapşırma ile de akciğerlerini temizlerler ayrıca burunlarındaki tozları çıkarmak için
Beyza13345 Alptugba ay canim ya bana da öyle geliyor aslında üşümezsiniz imkanı yok yanından biri geçse bile hapsuruyor kız bir de elleri çok Soguk oluyor
Alptugba Beyza13345 oda normal cnm oğlunumda elleri ayaklari soğuk olurdu doktor sordum Yenidoğanlar da olur öyle normal demisti 🤗
TugceArslan Beyza13345 Doktor en ufak bir hava değişimini hisseder normal demişti. Benim kızım da hala hapşurur alt değiştirirken 3 ay 5 günlüğüz