Azraam Sütüm fazla yetmiyor mama veriyorum arada ek gıda olarak ne veriyorsunuz yavaştan ek gıdaya tattırmayı düşünüyorum
Mumoslu30 Azraam Canım bende cok istekliyim heves ediyorum ama ebemiz cok erken dedi 5. Yada 5.5 aylikken basla istersen kilosunda sorun yoksa ve doktor onermediyse tabi ❤️Bizde 5 aylikken basliycaz yogurt ve elma puresiyle
Mmeelliikkeee Azraam biz 4. ayda mevsim sebzelerini 3 gün kuralı ile tatmaya başlamıştık (havuç brokoli patates tatlıkabak elma denedik).. şimdi 5. Ay yoğurta başlıycam bugün ama öğün değil tadım hepsi bir daha ki ay öğün koyucaz inşallah . Bu arada sütüm azalıp üçüncü ayda mama desteğine başlayıp mamayla devam etmek zorunda kaldığım içim Dr tadıma başlamamı istedi.
Elfelf475 Azraam verseniz de günde bir kaşık yiyecek zaten öyle kase kase yemez daha küçük benim 4,5 aylık arada elma armut yalatıyoruz, su içiriyorum, 5. Ayında ben tam başlamayı düşünüyorum doktor 6 dedi süt yaramış diye ama 6 çok geç bence
Meltem1991 Azraam bnde yavaştan 3 gün kuralı ile başlamak istiyorm yoğurt işte patates pirinç brokoli havuç kabak gbi hergun iki çay kaşığı ile bakalım yavaş yavas öyle dolu dolu yemiyorlar tabiki 5.5 aylıkken tam yemeğe başlarlar diye düşünüyorum
Azraam Mumoslu30 ya ben işk çocuğumu 6 aydan sonra başladım anca tattırma alışması çok zor oldu bayağı zayıflamıştı
Annemkuzum12 Mumoslu30 hevesli oldugunu nasil anlayabiliriz acaba bana da yardimci olursaniz sevinirim benim bebegimde suan 4 aylik 5 aylik veya 5.5 aylikken ek gidaya baslamayi dusunuyorum
Mumoslu30 Azraam Anladım annesi sen ondan istiyorsun yani öyle mi korkuyorsun galiba oyle olur gene diye zorlansiysan tabiki anliyorum seni canım annesi genede dilersen doktora bir sor önce kilosunfelan yerindeyse 5. Ay da başlayalım 🥰😍 burdada hep okudum 4 çok erken diyornherkes gerekli bir durum olmadıkça
Mumoslu30 Annemkuzum12 ben kendim hevesliyim canım onu demek istedim yani hemen ek gidaya gecsin istiyorum ❤️❤️❤️❤️ Bebegimde hevesli bence 🤣yemek yerken hep kucagimda olur yemeklere bakiyor oturttum kucagimda afedersin rafadan yumurta yiyordum kahvaltida pat diye elini atti yumurtaya agzina soktu birden sok oldum hemen sildim agzindan cikardım😣😅 5 yada 5.5 aylikken canim bende elma puresi ve yogurtla basliycam insaAllah canım haberlesiriz🤣❤️❤️
Annemkuzum12 Mumoslu30 masaAllah annesii yerim ben onuuu buyumusde yumurta tutuyorrr ❤❤❤❤benim bebisin yumurtaya alerjisi var galiba sut urunlerine de 5 aylik olunca deri testi yaptiracazz insaAllah neye oldugu cikar
Mumoslu30 Annemkuzum12 sorma teyzesiii❤️❤️❤️Allah razı olsun canım benim 💐 insaAllah yoktur canım güzel düşünelim donucuda güzel olsun😘
Zyneepemree Meltem1991 benim bebeğimde 5 ay 8 günlük mama içmiyor sadece anne sütü doktorumuz ek gıdaya başlayalım dedi ama 3 gün kuralını deniyorum kabul etmiyor ya öğürüyor ya ağlıyor inşallah sizin bebiş sever